12 Aralık 2006 Salı

r.i

sevgili sınıf arkadaşım ramço sitemde sana ayırdığım bu kalbim kadar temiz bölümün maliyeti sana hafta içi her sabah bir browni ve süt olacaktır sonra vay ben duymadım vay ben okumadım deme bana yarın ilk tenefüs sıramda olsun kekimle sütüm hadi allaha emanet kendine mukayet ol..
sayın site ziyaretçilerim, sayınız çok az site açıldı açılalı yan gelmiş yatıyorsunuz sizin mayoz bölünme geçirip çoğalmanız gerekmektedir ziyaretçi sayısı yükselsin biraz canım yaw..
ramazan inneci( r.i) kimdir bu r.i öyle değil mi
deryanın yanında oturan çöp gibi bi oğlan ip ince hayırsızın biri fikrimce
biraz da aşık yada ben aşk nedir bilmem belki başka bişeydir ama şiirleri fena değil.. kendinin bir şiir albümü var ve içindekilerin sayısını oda bilmez allah sizi inandırsın.. hadi birini okuyun siz aşağıda, fazla inmeyin hemen aşağıda.

AŞKLARIN EN GÜZELİ
Aşkların en güzelini biz yaşıyoruz sevgili
Bazen tutsak, bazen delice, bazen de gizlice
Ve gözlerim gördüğü zaman seni
Avuçlarımın içi yanıyor
İçimden geçenleri bir bir anlatmak istiyorum sana
Ama anlatmamalıyım diyorum her defasında.

Aşkların en güzelini biz yaşıyoruz sevgili
Ellerimiz hiç birleşmedi,belki de birleşmeyecek
Birbirimize haykıramadık en güzel aşk sözcüklerini
Delice yaşamadık belki de
Ama sevdiğimiz belli değil mi?
Gözlerimiz birbirine haykırmıyor mu aslında her şeyi?

Aşkların en güzelini biz yaşıyoruz sevgili
Uzak olmak belki de aşkımızı vazgeçilmez kılıyor
Belki aşkımızı ayakta tutan özlem
Ya da çaresizlikten sevgili.

Aşkların en güzelini biz yaşıyoruz sevgili
Sadece bir kez dokunmak tenine
Avuçlarımdaki sıcaklığı hissetmen
Ve de aşkıma aşk vermen
Gözlerime gözlerini tutsak etmek
Biz en büyük aşıklardanız sevgili
Aslında hiç kimse bilmese de seni izliyorum
Gece gündüz demeden hep aklımdasın
Odam da, duvarım da, kitaplarımda.
Aşkların en güzelini biz yaşıyoruz sevgili
En güzelini biz yaşıyoruz…
R.İ.

arkadaşımız aşk yaşadığını sanıyor üstelik birde en güzeli olduğunu iddia ediyor
efendim avuçlarının içi yanıyormuş, e yanar tabi torpili yakıpta fırlatmayı unutursa bi insan nolur? avuçları yanaar değil mi?

Hiç yorum yok: