25 Aralık 2006 Pazartesi

BÜYÜK DEĞERLER KÜÇÜK KİRLENMELERDEN ETKİLENMEZLER

On sekiz yaşımdayım. Deli dolu çağı, kanın kaynadığı çağ. Geçiş dönemi.
Gençlik, aşklarıyla anılır çoğu zaman, Can' lar, onur'ler, Umut'lar veya Ayşe'ler, Sevgi'ler, Özlem'ler...
Heyecanlı olur bu çağın aşkları, malesef, uzun sürmezler...
Nasıl sürsün ki! Daha yeni tanışmışsın aşkla. Huyu nedir, suyu nedir ; hangi saatlerde ağlatır, hangi saatlerde güldürür bilmezsin. Kalbinde midir midende mi farkedemezsin...
Dedim ya heyecanı öyle büyüktür ki adamakıllı düşünemezsin bile. Kıskandırırlar, kıskanırlar, bir çift laf eder, ayırırlar sizi birbirinizden. Üzülürsünüz ama daha yenice olunca aşkınız, dayanamaz...
zamanla öğrenirsiniz sahip çıkmaya aşka. temeli sağlam ilişkiler yaşarsınız. onun bunun söylediği iki laf yetmez artık sizi ayırmaya. yıllanır aşkınız, yıllandıkça tatlanır.
hayattaki en önemli değerleri olursunuz birbirinizin. aşkınız güçlendi ya, altının yere düşmeyle pul olmayacağı gibi, ufak tefek şeyler onu kirletemez artık. büyük birer değersiniz birbirinizin gözünde tüm kötülemelere karşı dimdik ayakta kalabilen. onlar ne derlerse desinler iyi iyidir, kötü de kötü.
KÜÇÜK ŞEYLERİN KİRLETEMEYECEĞİ BÜYÜK DEĞERLERE SAHİP OLMANIZ DİLEĞİYLE...:)
zakire özkan

7 yorum:

r.i. dedi ki...

zakire arkadaşım gerçekten cok güsel yazmışsın bende kara kara düşünüyodum yarin kompuzisyon olarak ne werecem diye :)) eline koluna sağlık dewamını bekleriz :))

kafayı7 dedi ki...

tabi canım arkadaşım ne demek aramızda bi kompozisyonun lafı olmaz ama iş not a gelince biraz daha düşünesi geliyoo insanın..:)

kafayı7 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pitis dedi ki...

vuuyyy :) valla kardeş yalancıların dolandırıcıların ve ayloş ve ben gibilerin (anladın sen ) olduğu bi sınıftan böyle güzel düşünebilen bi yazar çıksın hayret doğrusu aferin kız böcekcik :) ama beni gayet iyi anlatmışsın en uzun ömürlü ilişkiler konusunda. Yalnız ben farkettim benim aşklarım genellikle midemde oluyo hep çok acıtıyo hep çok ağrıtıyo biliyosun bide benim midede kurt olunca sen düşün halimi :)

kafayı7 dedi ki...

küçük pitiscim (yahu ne biçim nick bu kızım azımdan başka bişey çıkcakmış gibi oluyooo:))
nese arkadaşım sen şaky den ayrıldın mı? heç gellmioor sınıfa
(yok ben anlamadım, anlayamıyorum , virüs gibisiniz kızım en olmaz dediğim kızı bile ayarttınız lem dilekten bahsediyorum bravo size:) alkış valla hadi liste yapalım aylin özden sevil dilek ule ayşeyi saysak mı?

pitis dedi ki...

ay biz ahtapot gibiyiz kız sıra sende haberin olsun senide ayatcaz :)ama bi gör sevil öyle bi çalışıyo ki yakında bizide geççek ayselin gözünde baya bi girdi yakında başka yerlerinede gircek :) meslek aşkı var kızda zaten aylini ramço bilir nasıl çalıştığını biz ayşeyle paralarını yiyoruz oo taraklarda bezimiz pek yok :)

r.i. dedi ki...

tabi canim ben bilmez miyim :) aylinin massallahi war baya ii ama sewile ayni garantiyi weremicem :)) neyse hangi baslik altinda ne konusuyoz yaw :)) hep senin yüsünden pitis :))